Entradas populares

domingo, 24 de abril de 2011

Shelter.



Jo podria passar-me la vida ací,al teu costat. Però ja s'està fent de dia...ningú més que jo necessita que li guarden un lloc,perquè encara no he aprés a encaixar.
I els dies que em queden,promet ser més forta i més valenta i guardar-me una mica d'orgull.
I els dos podríem construir el nostre propi lloc.
Vaig a construir un refugi de la pluja,on faça bon temps en el dies de dolor. I vull que siga un refugi per als dos.
Ací dins no importa el que el món diga,ningú es burla de ningú. I tu i jo som molt diferents i a ningú li importa.
Per als dies que em queden,vaig a ser feliç. I sé que tu no em donaràs motius per sortir d'ací,no ho necessitem.
Ací no plou,ni fa calor ni fred i tant és. Si ens tenim l'un a l'altre,no necessitem res més.
Puc estar bé jo sola,però puc estar millor si et quedes al meu costat. No sé si t'he donat motius per quedar-te`n,però no t'he donat motius perquè te'n vages.

No hay comentarios:

Publicar un comentario