Entradas populares

sábado, 9 de abril de 2011

Allò que un somriure no pot suportar.


Tu estaràs rient quan jo me'n vaja, et quedaràs somrient una llarga estona.
Et vaig donar tot el que volies, la meva història d'amor imaginària està arribant a la seva fi.
Tu em demanes un dia més, així que jo accepte i espere.
Et rius de mi quan em gire,em somrius a la cara.
Jo t'ho vaig donar tot...
La història de la meva vida ja s'acaba.
I tu em demanes un dia més, jo sempre et dic que sí.
Però ara gira't tu,comença la part divertida.
Vas voler furtar-me, encara que tot allò que era meu,era teu.
Em vas fer riure i em vas fer córrer.
Vaig a trencar els teus somnis i tu et vas a asseure i vas a sentir-me cridar.
Faré que surtes corrent.
Corre,corre,corre,corre,corre,corre,corre,corre,corre,corre...
Jo cauré amb tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario