Entradas populares

lunes, 27 de junio de 2011

Adéu.

En el moment en què tot era lliure,
i en tot el maleït món no hi havia corrupció.

No puc tornar enrere i no puc tornar al teu costat.
Crec que hi havia una època quan creia que algú podia pagar pels meur errors.
Ni puc ni vull tornar enrere.
Però no puc alliberar aquesta part de mi quan pense en tu.
Tampoc vull oblidar tan lluny com hem arribat.
Tinc molt clar que no et deixaré cometre l'error final.
Així que el meu consell és estalviar "adéus".
No vaig a permetre que que caigues,mai estaràs sol.
No puc tornar al passat,ja quasi no el recorde.
I ara crec que tu no em deixaries.
Hi ha una cosa que no reconec en tu.
I no deixaré que ho espatllem tot per culpa d'un altre error.
Així que el meu consell és estalviar llàgrimes.
Te n'has anat i ara he de seguir endavant,sense mirar enrere.

És hora de deixar anar les coses,de pensar en el futur.
I estic aprenint a no equivocar-me.
Però  ja no et podré aconsellar més.
Encara que vull que sàpies que mai estaràs sol.
Et vaig dir que no m'agradava dubtar,i amb tu tot ho tenia clar.
Mai estaràs sol.
Encara que potser mai tornes a estar a mb mi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario