Entradas populares

jueves, 24 de enero de 2013

My last goodbye.

No podia deixar d'escoltar aquelles veus al meu cap.
Les veus dels altres jutjant-me.
He comès els meus errors,però no puc recuperar el passat,ningú pot.
Així que demane perdó,perdó,perdó.
Com fingir que açò no ha ocorregut?
La culpa no em deixa respirar,vull arreglar-ho,de veritat.
Ja no vull ser jo,vull ser una altra.
I com?Com?
No puc tornar a començar,no sé quan em vaig perdre.
Només sé que ja res no té sentit.
Ja no entenc ni vull entendre,ja no em queda cap motiu per viure.
Ja res no em reté en aquest món i les veus em consumeixen.
Tot és culpa meva,sempre he sigut jo.
Tan sols he sabut autodestruir-me.
I ara vull que s'acabe tot.
Ja no té sentit avançar,mai he caminat cap endavant.
Perquè vivia reclosa per la por i la indecisió.
I ara escric el meu final.
Sé que em jutjaran més que mai,però jo no estaré ahí per escoltar-ho.
Ja no escolte veus al meu cap.

No hay comentarios:

Publicar un comentario